Інтеграція SAP ERP з сервісом електронного документообігу ВЧАСНО

EN UA

Про продукт

Обмін документами в 1 дотик

EDE – це інтеграція між SAP ERP та сервісом електронного документообігу Вчасно.


З її допомогою ви можете:

  • підписувати документи електронним підписом;
  • надсилати документи контрагентам і отримувати документи від них;
  • узгоджувати документи всередині компанії.

 

І все це – в будь-який час і будь-де.

Ми не просто допомагаємо перейти з паперових документів на електронні – ми вдосконалюємо ваші бізнес-процеси.

Документи, які ви можете підписувати в 1 клік

Рахунки та акти наданих послуг

Видаткові накладні

Товарно-транспортні накладні

Акти звірки взаєморозрахунків

Договори та додаткові угоди

Довіреності та інші документи

Узгоджуйте та підписуйте документи миттєво. Жодних паперів, кур'єрів і очікувань.

Переваги EDE

Економія коштів

Зниження витрат на папір, тонери, принтери, поштові послуги, оренду приміщень для архіву, персонал.

Прискорення бізнес-процесів

Підпис документів з будь-якого куточку світу, через мобільний додаток у 1 клік. Швидше отримання оплат.

Низький ризик втрати документу

Документи зберігаються на хмарному диску та мають високий рівень захисту від крадіжки та знищення.

Як це працює

Створення документу

Створюєте документ у SAP ERP і одним кліком відправляєте його у Вчасно.

Внутрішній підпис

Документ підписує відповідальна особа, і він відправляється на підпис контрагенту.

Підпис контрагента

Клієнт або постачальник підписує документ у системі Вчасно.

Статус у SAP ERP

Статус документа у SAP ERP змінюється на «Підписано».

Замовте демонстрацію EDE

Відправляючи заявку, ви погоджуєтеся з Політикою обробки персональних даних.